Kuna vahepeal on hulk aega merre voolanud ja püss läbis just kardinaalse uuenduskuuri, siis lähemalt.
Päästiku tõmbetugevus on vahepeal ära mõõdetud, tulemus tubli 120 grammi.
Nikko Striling optika asemel on Sightron S III 10-50x60. Sightron on FT jaoks tehases ümber ehitatud, teravustub 8 meetri pealt ja kliki väärtus on 0,05 mrad @ 100 yards. Võrreldes Nikkoga on vaja teha kaks korda vähem klikke.
Kõrgustorn ja elliptiline parallaksiratas on inglaste Maestro Design-ilt.
Optika asetub siinile, mis on tehtud mehe poolt, kellest kohe juttu tuleb.
Nüüd põhimuudatustest. Õnneks on FT pundis FT laskurite dünastia pea Rein Reinu, kes oskab ja julgeb mõtelda raamidest väljapoole.
Siiani on FT vedrumeeste jaoks olnud püha piiblitõde, et püss peab olema võimalikult lame ja optika võimalikult madalal, et raskuskese all oleks. Iseenesest õige mõte. Ainult sellise seadistusega pead olema suht kleenuke ja plastilise skeletiga persoon, et sihtimiseks ennast ümber püssi väänata. Probleemid algavad siis, kui sa kleenuke ei ole.
Ingrid Reinu laseb juba kolmandat hooaega moditud püssiga, mina olen järgmine katsejänes. Ning mulle tundub samuti, et Rein on õigel teel.
Kõik moditud jupid on toodetud Reinu enda poolt.
Muudatuste mõte on selles, et püss on toodud rinnale ja silmale lähemale. Et ei peaks optika juurde koogutama, vaid optika oleks võimalikult silmale lähedal. Nii ei teki üleliigseid lihaspingeid ja lask on stressivaba.
Kabakonksu kinnitus on tehtud ligluev. Fotol olev asend on istudes laskmiseks, püstilaskmiseks liigub kabakonks kabale lähemale.
Põsetugi on samuti Reinu looming. Põsetugi on anatoomiline, ehk arvesse on võetud minu näokuju. Põsesarn fikseerub põsetoe õnarusse. Nii on püssi palgesse pannes garanteeritud, et silm on alati optika optilise teljega ühel joonel.
Minu relva eripära on üüratutes piirides reguleeritav hamster. Eelmise aasta Hispaania EM-il oli ligi kolmandik rajast üles mäkke laskmine, pikad paugud. Arvata võib, et ka selle aasta Portugali MM-il tuleb üleslaskmist. Sellise hamstriga peaks mäkkelaskmine kuketegu olema.
Hamstri liigendites on friktsiooni suurendamiseks kasutatud auto siduriketta katte materjali.