Delta kirjutas:
Laias laastus tundubki, et vedruka käitumist saab optimeerida kolmes põhipunktis:
- raua harmoonia (a la Whiscombe HOTS);
Sellest on ka AGW Tyler teinud katsetused ja kergemini või parema tulemuse saab kehvema rauaga kui kvaliteetse rauaga, viimasega peab lihtsalt rohkem vaeva nägema ning vahe on raskemini märgatav. Seotud on asi relvaraua massiga ja lisaraskuse suhtega pluss õige kaugus suudmest.
Delta kirjutas:
- vedrud-kolvid-õhu läbilaskeava (transfer port) (see, millega tegeleb AGW seltskond, mängides vedrukäigu, kolvi kaalu jm-g);
See on selline pudru ja kapsad, et on kohe. Need on omavahel väga seotud. Samas on "võidud" mõne protsendi ümber: kolvi massi suurendamine-vähendamine. Kuskile sai vist juba kirja ka, et transfer port on 2,9-3,2mm paika loksunud aga tehakse kuni 4mm, parema tulemuse saab kanali pikkusega mängides kui läbimõõtu suurendades. Vedru osas pidi olema nii, et peenen "traat" ja rohkem eelpinget pidi andma parema tulemuse kui jämedam ja vähem eelpinget. Algne HW77 on jätkuvalt etalon, siis näiteks sellel oli 100+mm eelpinget ja kolvi mass oli koos mansetiga 219g, püss ise 4,16Kg. Tuunimise osas on mõistlik teha vedrusuunaja nii tihke, et vedru tuleb suruda sinna peale, teadupärast pinge all läbimõõt vedrul suureneb, see kompenseerib suurenemise ja lisaks pidurdab vedru vabanemise pinget.
25mm silinder tundub olevat 16J võtmes optimaalne või on siis mingi kubatuur optimaalne, sest originaal HW77 oli 25mm ja TX200 on jätkuvalt 25mm läbimõõt. V-Mach glide komplektis on kolvikäiku lühendatud, ilmselt saamaks midagi algse HW77 ümber, jne....
Delta kirjutas:
- püssi enda kaalujaotus (kaba, optika, summuti/ moderaator, lisakaal- ja vidinad ehk alguses viidatud teooria).
siin oskan ainult seda öelda, et füüsikaseadused kehtivad ja ainuke lihtne ning tõhus viis energiat tasakaalustada on relva massi suurendada+ hea kaalujaotus. Meenutame kõik koolifüüsikat ja pilti kus inimene(kolb) paadilt(püss) kaldale hüppab....
Delta kirjutas:
Tegelikult olen mõelnud, et tegemist oleks paraja tudengiprojektiga/ -uurimistööga, milles annaks teooria kenasti siduda praktikaga. Kõik vajalikud eeldused selleks on olemas, püstita aga hüpotees ja asu testima. Ok, vb natuke läheb eelarvet ka vaja...
lisaks eelarvele oleks hea miskeid masinaid omada, sest käia töökoja uste taga seletamas mida vaja ja kuidas....

ja palju küsitakse töö eest raha....
Põhim on nii, et arvad, et hea kolvi mass on 250g ja siis ehitad selle ümber kõik: sobiv vedru(läbimõõdud, keeru samm, eelpinge), transfer port sobivaks, kaba mass ja kaalujaotus. Ja ongi valmis, polegi nagu midagi keerulist

Kui AGW's oli LGW ülevaade siis oli seal ka pilt kus katsetati tehases püssi ja seal oli optika jala peal sensor ja lisatud pilt kus LGW lasu vibra ja konkurendi oma... Tehnoloogilised võimalused on arenenud aga tipp vedrukate turuosa on siiski hääbumas...
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.