5. leht 6-st
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 28 Mai 2012, 22:28
Postitas Delta
Üks idee veel

Kui kõik muu on proovitud-tehtud, siis võid kätt proovida mõne edasilööki summutava lahendusega. Kõige reaalsem oleks vast "kelgu" süsteem, mida tänastest mudelitest kasutatakse Diana 54-l. Viimast olen proovinud ja pean ütlema, et kuigi teadsin, mida oodata, siis esimene emotsioon oli ikkagi üllatus, kuna oodatud litakas jäi tulemata ja püss püsis kenasti paigal.
Siin nt on sarnane lahendus aretatud HW97K-le (teema allosas on pildid püssist). Lisatud ka
video süsteemi toimimisest, kuid tehke endale teene ja keerake vaatamise ajaks hääl maha.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 29 Mai 2012, 11:23
Postitas Vikerlane
Vägagi innovatiivne värk

Siin on eriti hästi olematu tagasilöök näha.
http://www.flvmp3.org/video/XTPzpMVcKZE ... YSTEM.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Samas annab väike tagasilöök selle õige tunnetuse, mis videos nähtud vedruka puhul ja ELPR-l pea olematu on.
Elagu tunnetatava tagasilöögiga vedrukad

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 31 Mai 2012, 10:32
Postitas Delta
Vikerlane kirjutas:Vedru asemele nitrokolb...kaugemas tulevikus ehk...
Niisama õrritamiseks - ma olen kuulnud, et idanaabri juures tehakse gaaskolbe kodusel viisil auto pakiruumi amortidest

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 31 Mai 2012, 11:18
Postitas Ints
Seal mõned lausa müüvad neid
http://forum.guns.ru/forum/3/539786.html" onclick="window.open(this.href);return false; siit peaks infot leidma.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 04 Juun 2012, 10:30
Postitas Vikerlane
Nonii, vedru otsustas, et viskab lusika nurka
Märkasin juba varem, et vedru on yhest otsast kergelt kõver. Järelikult karastamispraak või midagi ja sealt ta arvatavasti järgi andiski.
Tuleb garanatiisse minna.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 04 Juun 2012, 16:44
Postitas Delta
Ma ütleks, et see on otsene vihje, et tuleb gaaskolb panna

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 05 Juun 2012, 09:45
Postitas Vikerlane
Vedru yks ots on karastamise käigus selgelt pehmemaks jäänud. Õigest pikkusest on ta ca. 10mm lyhemaks vajunud.
Kui saab uue ja normaalse vedru siis on suudmekiirus arvatavalt 300 m/s lähedal.

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 06 Juun 2012, 20:22
Postitas Vikerlane
Uus vedru sees ja suudmekiirus ongi 300 +- m/s endise 260m/s asemel, nagu arvasin.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 06 Juun 2012, 20:36
Postitas Delta
Kuidas see garantii asjaajamine välja nägi? Viisid neile katkise vedru või terve püssi? Paigaldasid vist ise?
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Postitatud: 06 Juun 2012, 20:58
Postitas Vikerlane
Helistasin ette ja saatsin vedrust pildi. Läksin vana vedruga poodi ning kruvisime teiselt pyssilt uue vedru maha.