1. leht 1-st
Päästik
Postitatud: 26 Aug 2017, 12:48
Postitas krk
Tere.
Olen suht värske vedruka(HW30S) omanik ja kuna sellel on reguleeritav päästik, siis tekkis ka küsimus- kas päästik peab olema võimalikult kerge või on siin olemas mõistlikkuse piir? Hetkel ei ole veel midagi kruvinud, päästik tehase seadistuses ja tundub päris hea, vene MP-512nega(tuunimata) võrreldes on ikka päris suur vahe.
Re: Päästik
Postitatud: 26 Aug 2017, 18:27
Postitas Delta
See on täiesti maitse asi, kuidas kellelegi meeldib. Nt HW40 päästikut ma ei puutunud, samas HW97K oma keerasin kergemaks.
Üldjuhul võistlemiseks/ märklehtede augustamiseks on kerge päästik hea. Niisama laskmiseks on vähe raskem seade aga mugavam ja ohutum. Pole ju vaja, et iga väiksemgi müks või sääse aevastus lasu kohe teele saadab.
Endal kogemus olemas, kus HW97k-d ühele kodanikule tutvustasin. Laadis teine siis püssi ära ja hakkas palge panema, kui lask juba käis. Pärast kommenteeris, et tema seda nüüd küll ei vajutanud.

Re: Päästik
Postitatud: 27 Aug 2017, 22:57
Postitas linni
Kergem päästik väldib äratõmbamisi ning võimaldab seega täpsemini lasta.
Lahtiminemine on muidugi tõsine asi. Air Armsid kipuvad ilma soojenedes ise lahti minema, kui päästik võimalikult kergeks tehtud. Minul pole oma HW- ga seda teha veel õnnestunud, kuigi kasutan tuunitud võistluspäästikut (tavapäästiku tõmbetugevus ca 500 - 600 grammi, võistluspäästikul 90 grammi).
Re: Päästik
Postitatud: 28 Aug 2017, 23:19
Postitas krk
Tänan vastuste eest, eks katsetan seadistamise ära ja proovin keerata võimalikult kerge, kuid samas turvalise seade. Hetkel on põhiteema 10m märklehe augustamine.