Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
vre- uku käsitöömeistrid polnud papist poisid. hea töö tehtud.
B19 platvormile on palju mudeleid tehtud: BMK 19 = B19 / Gamo 220/440/ shadow / Crosman Phantom/Quest/Optimus/Nitro Venom / Remington Vantage / Swiss Arms SA2 / Perfecta 55
prince: kui endas kindel oled siis võib kaba väliskuju enam- vähem valmis teha ja seejärel rauda sobitama hakata.
Kui mitte, tee enne rauale pesa valmis ning edasil muud tööd.
Tegelikult polegi see raua sobitamine mingi eriline keerukas tegemine, kui vana kaba pealt saad mõõte võtta.
B19 platvormile on palju mudeleid tehtud: BMK 19 = B19 / Gamo 220/440/ shadow / Crosman Phantom/Quest/Optimus/Nitro Venom / Remington Vantage / Swiss Arms SA2 / Perfecta 55
prince: kui endas kindel oled siis võib kaba väliskuju enam- vähem valmis teha ja seejärel rauda sobitama hakata.
Kui mitte, tee enne rauale pesa valmis ning edasil muud tööd.
Tegelikult polegi see raua sobitamine mingi eriline keerukas tegemine, kui vana kaba pealt saad mõõte võtta.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Kusjuures selle Shadowiga sain tunduvalt paremaid lasketulemusi,kui hiljem ostetud poole kallima ja peale karbitäie diaboolide ära laskmist garantiiremondis käinud kvaliteetpüssiga
Diana m48.Jännatud sai selle camo päästikuga,aga lõpuks oli ka see nii enam-vähem ok.Sellel shadowil tekkisid lõpus nagu öeldud rauale üles alla ja küljelt küljele loksud.Kõigelõpus purunes ka vedru ja nii ta jäi.Teemaväline jutt jälle vabandust. V

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Kunagi nägin õpetust, kuidas odavalt püssile öönägemisseade aretada. Kasutati vist vana videokaamerat, millel oli öövõtte režiim (pilt nähtav, aga roheline), aga täpselt ei mäleta. Iseasi, kuida see kaadervärk vedruka hüppamisele vastu peaks.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Pisike vaheküsimus, mis sellest Combro tellimisest sai?
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Tellisin täna päeval ära.
Täiendus: Täna 2. mail saabus postkasti teade, et pakk on kohal.
Homme on suudmekiiruse tõehetk.
Täiendus: Täna 2. mail saabus postkasti teade, et pakk on kohal.
Homme on suudmekiiruse tõehetk.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Combro käes ja kiired testid tehtud.
Erinevate 0,5-0,54g diaboolidega 260-280 m/s. Kergemate 0,4xg või vasetatud diaboolidega tulebki arvatavasti raamatus lubatud 290m/s ära.
Kronograaf töötab igati ilusti ja stabiilselt, julgen soovitada.
Erinevate 0,5-0,54g diaboolidega 260-280 m/s. Kergemate 0,4xg või vasetatud diaboolidega tulebki arvatavasti raamatus lubatud 290m/s ära.
Kronograaf töötab igati ilusti ja stabiilselt, julgen soovitada.
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Kokku siis 12 päeva tellimisest. Muidugi, sisse jäi veel nädalavahetus (reedene tellimus) ja üks riigipüha, aga sellegipoolest peab ilmselt nädala-pooleteisega arvestama.
Sa võiks mõõtmistulemused kuulide lõikes siia ka panna.
Vedrukate puhul soovitatakse enne mõõtma asumist lasta soojenduseks 3-5 lasku niisama. Seejärel nt 10-15 lasulist seeriat per kuul. Hiljem saab välja tuua keskmise kiiruse, standarhälbe (kiiruste kõikumise ualtuse keskmise kiiruse suhtes) ja võimsuse. Siin näiteks sama asi tehtud S200 kohta.
Edasi saad andmed juba Chairguni toksida ja näha ära kuuli lennutrajektoori ning sättida optika nullpunkte enda jaoks sobivaks.
Sa võiks mõõtmistulemused kuulide lõikes siia ka panna.

Vedrukate puhul soovitatakse enne mõõtma asumist lasta soojenduseks 3-5 lasku niisama. Seejärel nt 10-15 lasulist seeriat per kuul. Hiljem saab välja tuua keskmise kiiruse, standarhälbe (kiiruste kõikumise ualtuse keskmise kiiruse suhtes) ja võimsuse. Siin näiteks sama asi tehtud S200 kohta.
Edasi saad andmed juba Chairguni toksida ja näha ära kuuli lennutrajektoori ning sättida optika nullpunkte enda jaoks sobivaks.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Olen nyydseks ca. 1000 diabooli rauast läbi uhanud ja võib rahulolevalt öelda, et see pyss meeldib mulle.
Lõpptulemus on vaeva ja ajakulu väärt.
Mis veel plaanis:
Kolvi sisepinna ja esimese või tagumise vedrusuunaja kontaktpinna vahele panna löögi hetkel vedru vaba pöörlemist võimaldav laager või lööki summutav materjal. Ideaalis mõlemad korraga. Eesmärk on saada relv võimalikult vaikseks ja vibratsioonivabaks. Hetkel diabooli suudmekiiruse 260 m/s juures ca.80db pealt veelgi alla.
Eelpool mainitud tegevuste tulemusena peaks tõusma ka suudemkiirus.
Vedru asemele nitrokolb...kaugemas tulevikus ehk...
Lõpptulemus on vaeva ja ajakulu väärt.
Mis veel plaanis:
Kolvi sisepinna ja esimese või tagumise vedrusuunaja kontaktpinna vahele panna löögi hetkel vedru vaba pöörlemist võimaldav laager või lööki summutav materjal. Ideaalis mõlemad korraga. Eesmärk on saada relv võimalikult vaikseks ja vibratsioonivabaks. Hetkel diabooli suudmekiiruse 260 m/s juures ca.80db pealt veelgi alla.
Eelpool mainitud tegevuste tulemusena peaks tõusma ka suudemkiirus.
Vedru asemele nitrokolb...kaugemas tulevikus ehk...
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Originaalis olevad vedrusuunajad on parajad? Ehk annab ka nende diameetri-pikkusega mängides vibratsiooni vähendada.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Suunajate diameeter tundus paras olema, ei logisenud vedru sees. Pikkuse suhtes kindel pole, ehk saab pikemad panna. Vaatab.